BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 26, 2010

M.E.R.D.E.K.A

SALAM SAYANG SUME....
rase cam dah lama saya tak post something kat belog ni an??
huhu.. bkan pe stress la nak exam...
dah tu ase cam malas je nak bukak lappy ni...
kalu saya dah ngadap lappy ni... tak igt dunia daa... macam2 saya wat.. sbb tu lah kalu musim exam saya takkan bukak lappy ni.. t tak study pon.. study muka buku jew.. huhu...
okelah EXAM dah ABEH... alhamdulillah.. sume soklan saya jawab tapi tak tau laa betol kew tak...asalkan penuh semua tempat kosong tu.. hahaha...
yang penting saya dah berusaha abis-abisan... selebeynya,, berdoa dan bertawakal kepada ALLAH yang maha ESA...
saya redho dengan rezult nanti.. huhu... semoga saya dan kawan2 mendapat KEJAYAAN YANG CEMERLANG... amin....


ok dah abeh exam.. ape ag??? ENJOY LAAA... hehehe..
cakap sal enjoy... japg tepat kol 3.45 ptg saya nak pegi BACHOK... ( Umah akhwat).. waduh2... beshnye.. dah la pegi ngan akhwat2 yang laen... ummm... mesti meriah an umah die... hihikkk... dah la kami ni sume bising2 belako... huhu.. hope ukhti2 dapat bersabar ngan karenah kami ni ea... hihik..

hehe.. oklah saya nak g packing barang ni... hehe.. satu bnde tak wat ag... beg pon tak tau kat ne.. hoho....




wat akhwat2 yang pegi nanti hope kite sume dapat mencari kredhaan ALLAH...
igt pesan kak azie... PASANG NIAT BANYAK2...
hehe.... offline sampai aie sabtu,...
doakan kami sume selamat pegi dan balik...
salam sayang dari saya...

0 kumenz...: